مقالات مقالات .

مقالات

خدمات فیزیوتراپی در منزل نیاوران

پارکینسون، آسیب‌های ورزشی و... ارائه می‌شوند. بسیاری از روش‌های درمانی فیزیوتراپی نیازی به تجهیزات تخصصی ندارند و فقط لازم است تمرینات فیزیوتراپی به صورت صحیح و تحت نظر فیزیوتراپیست انجام شوند.
خدمات فیزیوتراپی در منزل نیاوران تاثیر بسزایی در کاهش درد و افزایش دامنه حرکتی عضلات و مفاصل بیماران دارند. بیماران مبتلا به سکته مغزی یا قلبی، افراد سالمند، بیماران نورولوژیک، ام اس، ALS و... می‌توانند برای بهبودی شرایط خود از خدمات فیزیوتراپی در منزل نیاوران استفاده کنند. این خدمات برای افرادی که مفصل لگن یا زانوی خود را تعویض کرده اند هم مفید هستند.

برخی از رایج‌ترین خدمات فیزیوتراپی در منزل نیاوران شامل موارد زیر می‌شوند:

1- فیزیوتراپی در منزل برای درمان کمردرد
یکی از خدمات فیزیوتراپی در منزل نیاوران ، فیزیوتراپی کمر است. برای بهبودی کمردرد مکانیکی از این نوع خدمات استفاده می‌کنند. فیزیوتراپیست، نحوه نشستن صحیح را به فرد آموزش می‌دهد. همچنین یک برنامه تمرینی طراحی می‌کند تا کمردرد بیمار در مدت کوتاهی رفع شود. فیزیوتراپی در منزل برای کمر باعث می‌شود حرکت و عملکرد عضلات بیمار بهبود پیدا کند. علاوه براین میزان درد کمر را نیز کاهش می‌دهد. یکی دیگر از مزایای فیزیوتراپی، کاهش خطر آسیب مجدد به کمر است.

2- فیزیوتراپی تعویض مفصل زانو
بیمارانی که عمل تعویض مفصل زانو را انجام داده ‌اند می‌توانند با استفاده از فیزیوتراپی، دوره درمان را کوتاه کنند. تمرینات فیزیوتراپی قبل و بعد از عمل به بیمار ارائه می‌شوند. برنامه‌های تمرینی فیزیوتراپی قبل از عمل روی عملکرد بیمار تمرکز دارند. این تمرین‌ها برای تقویت اندام‌های تحتانی طراحی می‌شوند. تمرینات فیزیوتراپی موجب تقویت پا، بازیابی حرکات زانو، کاهش درد و تورم می‌شوند. علاوه براین تاثیر بسزایی در افزایش دامنه حرکتی بدون درد زانو دارند.

3- فیزیوتراپی تعویض مفصل لگن در منزل
یکی از نکات مهم در بهبودی شرایط لگن بعد از جراحی تعویض مفصل، استفاده از خدمات فیزیوتراپی است. به کمک خدمات فیزیوتراپی در منزل می‌توان عملکرد و توانمندی حرکتی لگن را تقویت کرد. این تمرینات باعث می‌شوند لگن سریع‌تر بتواند به وضعیت عادی خود بازگردد. افرادی که عمل تعویض مفصل لگن را انجام داده‌اند، می‌توانند تمرینات ورزشی خود را 3-2 بار در روز به مدت 30-20 دقیقه تحت نظر فیزیوتراپ انجام دهند.

تمرینات فیزیوتراپی در 6 هفته اول بعد از جراحی اهمیت زیادی دارند. این تمرینات تاثیر مثبتی روی حرکت لگن دارند و باعث بهبودی آن می‌شوند. فیزیوتراپیست در منزل نیاوران ، نحوه حرکت صحیح را به بیمار آموزش می‌دهد. انجام این تمرینات سرعت بهبودی فرد را افزایش می‌دهند.

اگر شما هم برای بهبود وضعیت خود به خدمات فیزیوتراپی در منزل نیاوران احتیاج دارید، فقط کافی است با شماره‌های موجود در آگهی تماس بگیرید.

متخصص فیزیوتراپی در منزل نیاوران
متخصص فیزیوتراپی در منزل نیاوران افراد را قادر می‌سازد تا با اطمینان بیشتری از مراقبت‌های حرفه‌ای بهره‌مند شوند. متخصص فیزیوتراپی با تأکید بر بهبودی کامل در محیط خانه، باعث وجود صمیمیت و راحتی بیشتر در فرایند درمانی می‌شود. این ارتباط به بیمار احساس اهمیت و توجه می‌دهد و باعث می‌شود که او به شیوه بهتری در مسیر درمانی همراهی شود. همچنین باعث ایجاد امید و انگیزه برای تداوم انجام تمرینات فیزیوتراپی می‌شود.
متخصص فیزیوتراپی در منزل نیاوران قادر است با یک نگاهی کلی و تخصصی به تمامی نیاز‌ها و مشکلات بیماران پی ببرد. او با استفاده از هوش بالای خود، راهکار‌های مناسب و جلسات درمانی مؤثری را به بیماران ارائه می‌دهد. این جلسات درمانی به‌صورت تخصصی به نیاز‌های هر بیماران پاسخ می‌دهند و مسیر درست را به آنها نشان می‌دهند.
متخصص فیزیوتراپی در منزل نیاوران اهمیت زیادی برای توجه و ایجاد ارتباط فردی با بیماران قائل است. این خصوصیت حرفه‌ای او توانمندی خاصی برای برقراری ارتباط فردی و دوستانه با بیماران فراهم می‌کند. زیرا این ارتباط فعال، باعث ایجاد همکاری و اعتماد بین بیمار و متخصص می‌شود و در ادامه تأثیر فرایند درمانی را چندبرابر می‌کند. اگر به دنبال متخصص فیزیوتراپی در منزل نیاوران هستید با شماره‌های موجود در آگهی تماس بگیرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۴۱:۵۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)